2014.05.11.
04:13

Írta: Flicka

Last hamburger

Elképesztően jó volt tegnap a színház! Westside comedy theater: leginkább egy romkocsmához hasonlított. A belépés előtt elkérték az igazolványokat, mert a helyen alkoholt is lehet kapni, így 21 éves kor alatt tilos a bemenet. 

A darab egy improvizációs játék volt, több különböző részből állt. Előtte azért megittam egy kávét, hogy tuti ne aludjak el, de tök jól volt felépítve, így nagyon könnyen kitartottam a végéig. Ráadásul úgy volt megcsinálva, hogy az utolsó rész - amikor már igencsak kezdtem elveszteni a koncentrációs képességem - gyakorlatilag színtiszta Activity volt. Nagyon élveztem, jövök máskor is! 

A színház előtt Westwood-ban bóklásztam még egy kicsit. Kaptam egy címet, gyakorlatilag egy sütiboltét (http://diddyriese.com), amit nem szabadott kihagynom. Volt legalább tíz fajta cookies, ebből választhattál kettőt és közé egy gombóc fagyit (kb. 20 dekás gombóc) kb. $1.50-ért. Itt voltam a bolt mellett, mikor meglátogattam az UCLA-t és én erről nem tudtam. Damn it!

 

Színház után megettük az utolsó hamburgeremet, aztán csináltunk még pár képet a LACMA előtt, merthogy ez legutóbb kimaradt. 

 

Ilyen volt az utolsó estém. :-) :-( 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tulazoceanon.blog.hu/api/trackback/id/tr656148619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása